Умови повернення

Шановні покупці інтернет-магазину "Канцлер гуртівня"


Повернення придбаних в інтернет-магазині товарів здійснюється у випадках та згідно з умовами, регламентованими Законом України про захист прав споживачів. Наш магазин завжди і на 100% виконує свої гарантійні зобов'язання відповідно до законодавства України. Ми ведемо постійну роботу з постачальниками і виробниками з метою мінімізації  випадків отримання Вами товарів з можливими заводськими дефектами. Крім того, при складанні замовлень нашими працівниками проводиться візуальний огляд на предмет комплектність і відсутність дефектів у відвантажених товарах.

Оскільки ми не є виробниками товарів, то деякі дефекти, на жаль, ми не в змозі виявити в процесі складання посилки - наприклад, товар упакований у блістерну або вакуумну упаковку. А заводський дефект може виявитися вже в процесі експлуатації. У таких випадках ми, звичайно  ж, стаємо на бік покупця і беремо на себе всі витрати по заміні дефектних товарів і клопоти по врегулюванню цього повернення з виробником або дистриб'ютором. Якщо ж Ви вирішили повернути товар належної якості, який не підійшов Вам за своєю формою, кольором та іншими індивідуальними характеристиками - то Ви можете це зробити протягом 14 днів з дня покупки - в такому разі наш інтернет магазин гарантує Вам 100% повернення сплачених коштів, за вирахуванням витрат на його транспортування до Вас і назад. Але тут є умова, що такий товар не повинен бути у використанні, зобов'язаний зберегти свій товарний вигляд і заводську упаковку.


 У разі повернення товару вам потрібно:


1. Зв'язатися з нами за телефоном (095) 11-9-11-41, та поінформувати менеджера про намір зробити повернення, по можливості надіслати електронною поштою info@kancler-gurt.com.ua або Viber (095) 11-9-11-41 фотографії дефектного товару;

2. Заповнити форму повернення товару за посиланням і вказати всю необхідну для нас інформацію;

3. Товар, який Ви бажаєте повернути, необхідно надіслати за такими реквізитами: м. Кремінна, Нова пошта, склад № 1 організація-одержувач: ФОП Гнелицкий К. С. тел. (095) 11-9-11-41.

Увага!!! Процедура повернення коштів може бути розпочата лише після фактичного одержання на наш склад повернутого товару і займає в середньому не більше 5 робочих днів з моменту отримання повернення на наш склад.

Звертаємо вашу увагу, що в даний час повернення грошових коштів за товари можливий тільки банківським переказом на рахунок фізичної особи або підприємства в відділенні банку. Повернення грошей готівкою не допускається.

 

Ми рекомендуємо


При отриманні замовлення завжди уважно оглядайте покупку у присутності співробітника Нової Пошти, Укрпошти в пункті видачі. Більшість дефектів виникають з вини перевізника. Якщо пошкоджена упаковка посилки – перевірити на місці відсутність транспортувальних дефектів на самому товарі. В разі виявлення дефектів – складайте акт дефектації з співробітником Нової пошти, Укрпошти. Оскільки посилка страхується на 100% її вартості – Нова Пошта зобов'язана вам компенсувати вартість пошкоджених товарів.

У разі виявлення дефектів, не пов'язаних з транспортуванням, наприклад, заводський брак, обов'язково зв'яжіться з нами і дійте відповідно до наведених інструкцій.


Пам'ятайте, ми зацікавлені, щоб Ви залишились задоволені співпрацею з нашим інтернет-магазином і докладаємо для цього максимум зусиль.